kolmapäev, 30. jaanuar 2008



Oli öö, ma passisin kaameraga, nõjatudes statiivile, täiskuu valgustamas läbi udu üht lagendikku keset metsa, ideaalsest kaadrist puudu veel elusolend. Lõpuks ta ilmuski. Tegelikult on see töötluskunst, mida tuleb rakendada sellistel lumevaestel päevadel oma meelehärmi vähendamiseks ja piltide vähesuse kompenseerimiseks.

4 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

minu arvates võiksid täiesti vabalt seda looduspilt.ee-s proovida kuntzi all proovida.. mulle väga meeldib! Norijaid kindlasti leiduks, kuid kui sa ausalt ütled ja seletad, et photoshopitasid jne siis ma usun leiaks sa rohkem pooldajaid:)

31. jaanuar 2008, kell 14:52  
Blogger Rein Batuut ütles ...

ma seda lp asja veel vaatan, aga hea, et meeldib:)

31. jaanuar 2008, kell 17:08  
Anonymous Anonüümne ütles ...

jällegi: väga hästi töötled. Töötlemine on ka kunst.

1. veebruar 2008, kell 09:50  
Anonymous Anonüümne ütles ...

No mina kui metafüüsik võin julge ambivalentsusehirmuta nentida, et nii geniaalselt esidiletantlikku amatöörfotografeerijat-virtuaaltöötlejat kui hr Batuut (keda palun ökoloogilistel kaalutlusil mitte segi ajada bataadi ehk maguskartuliga, mille viljad muuseas ehtameerikalikkuse igatsuses Ekvatoriaal Guinea hõimulastele sugugi mitte kargeid öid põhjamaal ei meenuta, vaid panevad nad unistama helgemast rahust Elevandiluurannikul, sest eks ole vandel ehk elevandiluu ju samuti ühe lootustandva bataaditaime igikestvaks värvussümboliks) - nii geniaalselt esidiletantlikku amatöörfotografeerijat-virtuaaltöötlejat kui hr Batuut (ma tuletasin siinkohal lugejaile lause algust meelde, et juhul, kui mõttelõng Aafrika savannide keskele uitama jäi ja ehtpõhjamaisuslikkuse tuhinas arvama hakkas, et meie talupojakartul on meile kui talupojarahvale ikkagi parem kui maguskartul aafriklastele, siis teadke, et jutt käib siiski hr Batuudist) - nii geniaalselt esidiletantlikku amatöörfotografeerijat-virtuaaltöötlejat kui hr Batuut pole mina veel oma silmaga näinud.

1. veebruar 2008, kell 21:44  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht