teisipäev, 21. aprill 2009



Minu ökojalajälg tuli piisavalt suur, et kui kogu maailm elaks nagu mina, oleks vaja 1.45 maakera. Kui keegi siit saab tulemuseks 1 või vähem maakera, siis andku teada ja õpetagu teisi!

3 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Maailma industriaalsemas osas on ökojalajälg summarselt kindlasti kõrge, ja paratamatult. Globaalselt ja summaarselt on asi vist mõnevõrra teine - kui arvestada seda meeletut inimhulka, kes elab sellises uskumatus vaesuses, et jalajälg tuleb sama suur kui kärbsemust. Ja neid on kõvasti rohkem kui suurejäljelisi.

Mul tuli see jalajälg paraku suurem kui jetil, peamiselt lennukiga lendamiste tõttu.
P

22. aprill 2009, kell 11:43  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Aga need vaesed kosuvad ka päris jõudsalt... sellepärast ongi hirmutav, et varsti tarbivad ka vaesed üle 1 maakera ja siis on jama.

22. aprill 2009, kell 11:56  
Blogger elor ütles ...

ma ise ka ei usu, aga mul tuli alla 1. Esialgu isegi 0,82 vist, aga pärast avastasin et on paar viga sisse lipsanud, et ilmselt tuleb ta sinna 1 kanti ikka.
Tuleb vanaema juurest palju mune, liha ja kartulit tuua;)

22. aprill 2009, kell 14:26  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht