pühapäev, 12. oktoober 2008



Need siledad digipildid viskavad vahest kopa ette, siin üks Zeniidikas jälle. On ta pilt või asi, aga mingeid kirjeldamatuid võnkeid ajus ikka tekitab. Ma kipungi vist piltides seda rohkem hindama.

4 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Ma ei tea, mida sa ise nende võngete all mõtled, kuid mulle meeldivad küll sellised pildid (pean ka joonistusi ja maale silmas), kus on hägusust, ebaselgust, võimalust juurde mõelda.

13. oktoober 2008, kell 12:14  
Blogger bipolarbear ütles ...

jaa, mulle istub ka selline. natuke ebamaine ja psühhedeelne ja lahe.

13. oktoober 2008, kell 16:36  
Anonymous Anonüümne ütles ...

kas sa jõuludeks võiksid oma fotode albumi välja anda? need on nii ilusad, võiksid lausa maali asemel seinas olla! mulle just meeldib see hägusus ja hetkeemotsioon ja vaib, jätka samas vaimus!

14. oktoober 2008, kell 16:31  
Blogger S ütles ...

I love your pictures!
Congratulation!

26. oktoober 2008, kell 00:56  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht