laupäev, 27. september 2008



Tähelepanu! Äraarvamismäng - pildil on Eesti suurim mägi, leia see üles!
Purilennukiga lendamine on nagu Boeinguga, ainult et käe võib aknast välja pista ja stjuardess ei tule seejuures röökima, et miks ma nii tegin ja et nüüd kukume küll kohe alla.

3 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Ja tegidki ära! Vinge!
Ning nagu näha, sattus olema suurepärane ilm. Lisaks veel värviline sügisaeg, fotograafi rõõm. Kujutan ette, kui elamuslik võis olla.
Eesti on tõesti väga mägine maa - Hollandil pole midagi vastu panna. Aga Suurt Munamäge ei suuda ma küll sel pildil tuvastada.

28. september 2008, kell 11:51  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Ega ma teagi, mulle piloot ütles, et seal ta on, aga üks neist küngastest silmapiiril ta vast on.

28. september 2008, kell 17:28  
Blogger Silver Gutmann ütles ...

nonii, nüüd ma siis tean, mis sealt ülevalt paistab...

29. september 2008, kell 10:47  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht