teisipäev, 23. september 2008



Päikese peegeldus. Pildil sada häda, aga vähemalt minu monitoril on päiksetõusu värvid kenad. Paljude arvutite taga istudes olen täheldanud, et mu pildid palju kahvatumad neis on. Samas mõned on näidanud kirgast ja värvilist pilti. Mine nüüd võta kinni, kes oma monitore kalibreerinud on ja kes mitte.

3 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Kas pole huvitav, et enamvähem üheksal pildil kümnest on su piltidel päike või tema peegeldus. Ilus. Ja mulle meeldib päike samuti väga. Isegi siis, kui ta pilvede tega on:)

23. september 2008, kell 21:58  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Ega ilma päikesevalguseta pilti ei tee ka:D Isegi öösel peegeldub kuult päike.

23. september 2008, kell 23:17  
Blogger bipolarbear ütles ...

see sinu kommentaar pani mul nüüd tanel padari selle nilbe loo kummitama (kuu on päike vms perverssus)

aga pilt on ilus ja pole midagi kahvatu

24. september 2008, kell 00:55  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht