laupäev, 6. september 2008



Mahe tuuleke kõigutamas, taas seal Näärikivide läheduses. Eesti ilusamaid rannakarjamaid. Kui ma oleks lehm, siis ma tahaks küll ainult seal rannal muugida (muutada/muuda/ammuutada).

2 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Näärikivide juures oleva rannakarjamaa kohta ei tea, aga ma olen ka vahel mõelnud end lehmaks, siis kui mõnd mahlase, lopsaka rohuga aasa või karjmaaad olen näinud. Aga siis jälle olen mõtelnud, et äkki ma lehmana ei tahagi sellist rohtu - vaadates seda kuivand heina, mida nad talvisel ajal mäluvad, ei julge öelda, et lehmadel väga arenenud maitsmismeel oleks.

7. september 2008, kell 20:58  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Kui sa lehmaks muutud, siis sööd sa neid sõnu ka ilmselt:D

7. september 2008, kell 21:51  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht