esmaspäev, 12. november 2007



Seebikas ja tagurpidikeeratud zeniidi Helios ees. Tol hetkel ma ei teadnud, mis on DoF ja kuidas seda suurendatakse, nii et tõeline diletantluse tipptase. Pildil krabiämmelgas (Cl. Arachnida, Ph. Chelicerata, peast ütlesin praegu).

4 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Peast ütlesid, motu proprio!!?? No mees, krabiämmelgas! Ja seda ütleb keegi, kes keskenduvat rakutasandile. Paistab, et külge on hakanud rohkem , kui plaanis oli - multum, non multa:)

13. november 2007, kell 18:27  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Ikka krabiämblik, ämmelgas on minu kollokviaalmugandus. Ja ma olen isegi rohkem molekuli tasandl hetkel:D Peangi nüüd jälle laborisse tagasi minema, katset lõpetama.

13. november 2007, kell 19:25  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Kunagi ülikoolis oli mul üks sõber, keemik, kes veetis ka suurema osa oma ajast laboris. Katsete tegemiseks oli eraldatud mingi kogu etanooli kuus, aga katsete staadiumisse see kunagi ei jõudnud. see ei puutu, tõsi küll, antud juhul asjasse.

13. november 2007, kell 20:48  
Blogger Silver Gutmann ütles ...

tuus pilt, DOF-st on kahju kurask jah.. Mul endal ka neid vanast ajast kus teravus on ainult molul või koival vms.. See peast ütlemise värk- no mida iganes mees:S

16. november 2007, kell 00:11  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht