pühapäev, 14. oktoober 2007



Tegelikult tahtsin ma teoretiseerida sellest, mille üle inimesed peaksid tänulikud olema, aga kuna see kukkus liiga loll välja, siis parem näitan pilti. Siin on siis näha üht joodikut (ma tean, sest ma nägin teda tihti seal pudeliga istumas), kes meenutas: a) lapsepõlve, b)kuhu see pudel siiski jäi, c) kes ma olen, kust tulin ja kuhu lähen. Kahest pildist keevitatud pilt on.

4 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

peaks mainima, et hästi keevitad ... mitte et ma mingi ekspert olen

16. oktoober 2007, kell 19:47  
Anonymous Anonüümne ütles ...

mulle tundub ka. kui sa poleks sellele ise tähelepanu juhtinud, poleks esimese vaatamishooga õieti aru saanudki. huvitav!!

16. oktoober 2007, kell 21:03  
Anonymous Anonüümne ütles ...

kle, mis koht see muidu on? võetud vist teise korruse aknast, aga kas annelinn? ega ometi Barclay park?

17. oktoober 2007, kell 21:00  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Annelinn ja teine korrus seep' on neh.

17. oktoober 2007, kell 23:30  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht