kolmapäev, 26. september 2007



Täna vaatleme lähemalt reklaami ja sellega seotud paradokse. Võtame näiteks pildil olevad kaks kurge (siinkohal on täiesti tahtmatu iroonia, sest tegelikult on pildil küll kaks kurge, lihtsalt üks ei suvatsenud oma teist jalga kaadrisse tõsta, ja lõppeks on nii ka kõvasti etem, sest kuldlõige ja kolmandike reegel ja kõik see, saate aru küll), kellest üks korralikult ennast liigutab ja justkui tõmbab tähelepanu, teine on morbiidsesse meditatsiooni langenud, aga sääsed on intelligentsed tarbijad - nad valivad selle, kes vähem pinda käib. Ergo - kes rohkem reklaamib ja lärmab, see võib hoopis targast tarbijast kaugeneda. Siit mõttetera - sääsed tahavad ainult verd, neid reklaamiga ei mõjuta.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht