esmaspäev, 10. november 2008



Sai nädalavahetusel Põhja-Eestis käidud ja sealseid (lapsepõlve)maastikke imetletud. Oli mõnus ilm olemiseks ja pildistamiseks. Ma arvan, et ma liigun vastuvoolu, kui pildistan motiive, mida päikest vähe nägev eestlane kutsuks depressiivmaastikeks, kuid minu arust on need ilusad.

4 kommentaari:

Blogger elor ütles ...

eks kõik igatsevad seda, mida neil ei ole, kesmine eestlane tahab ka näha pilte kus on võimalikult palju värvi, sest looduses on meil seda väga napilt.

10. november 2008, kell 18:16  
Blogger Funky: ütles ...

mul on hea meel, et sa nii tihti midagi postitad, sest kõik teised on laisad. :P

10. november 2008, kell 18:39  
Blogger Rein Batuut ütles ...

funky, ma tahtsin sinu blogi kohta just sama öelda:D
Aga mis värvidesse puutub, siis tegelikult on ka uduvihmailmadel tohutult palju pooltoone ja varjundeid, mis sest, et kirkamaid värve pole. Aga muidu on sul õigus, elor. Seepärast peaksid sellised pildid kõrbeelanikele hästi peale minema. Müüks mõnele naftašeigile näiteks selliseid pilte...

10. november 2008, kell 20:13  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Oi, mulle meeldivad ka need meie maastikud, igatsesin neid kogu aja, kui Ateenas olin.
Koju tulles sain aru, mis mul seal päikese käes puudu jäi:
needsamad teeäärsed võsad ja võpsikud. Täna jooksin hiiu metsas, et maratonijärgset toonust mitte ära lasta - oli tihe uduvihm ja mõnus mets. Me käisime ka uisutamas - harju mäel on taas liuväli lahti. Sõime esimesi piparkooke ja jõime glögi.
Täits ajõulutunne.

15. november 2008, kell 22:58  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht