teisipäev, 18. märts 2008



Kolme säri "blend" Vallikraavi tänavalt. Täna lasin oma rattakummi ära vahetada ja mõlemad täis pumbata ning tuli välja, et mu ratas polegi kõik need aastad sugugi nii aeglane olnud, lihtsalt kummid on alati liiga tühjad olnud.

5 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Kummid kõik need aastad tühjad olnud?? Saab see võimalik olla!

Nüüd siis saime tõenduse, miks teerullid nii aeglaselt liiguvad.

Toomemäe taganõlvalt võetud, eksole?

19. märts 2008, kell 18:48  
Blogger Rein Batuut ütles ...

mitte tühjad, aga mitte ka kivikõvad nagu praegu:) vana anatoomikumi tagant jah. pildilolev hoone on minu teada krematoorium...

19. märts 2008, kell 22:09  
Anonymous Anonüümne ütles ...

mine nüüd, krematoorium... Kas see pole mitte kunstimuuseumi kõrval olev maja Vallikraavi uulitsas, mis läbi aegade on sellise räämas olekuga olnud?

20. märts 2008, kell 17:01  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Kunstimuuseum?? Ma pole sellise otsa küll komistanud. Minu arust seal oli krematooriumisilt ukse peal, tsekin üle:)

20. märts 2008, kell 17:22  
Blogger Rein Batuut ütles ...

nii, tuli välja, et sildil on jah "Tartu Kunstimuuseum". ma lugesin ilmselt kunagi ainult Tartu ja K...um välja ja pidasin krematooriumiks:D
kuigi samahästi võiks ta krematoorium küll olla, sest aknad on alati kaetud ja ühtegi inimest seal kunagi ei näe

22. märts 2008, kell 14:16  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht