pühapäev, 17. veebruar 2008



Mõtlesin luua uue erakonna - Elu Partei. Siis, kui toimuks valimisstuudios teledebatt, ütleks ma iga asja peale "elu on selline" või "elu ise teeb korrektuure" või "vaatame, mis elu toob".
Tegelikult mõtlesin sellest hoopis sketši teha.

13 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

:D väga hea, sander

mina hääletaksin sinu erakonna poolt

17. veebruar 2008, kell 12:01  
Blogger Silver Gutmann ütles ...

nojah, kui juba sellised erakonnad tulema hakkavad, siis.. noh... mis seal ikka - elu on selline! Äge lilla taevas:)

18. veebruar 2008, kell 01:02  
Blogger Silver Gutmann ütles ...

ei ole ka lilla, sinine vist hoopis:P a üldse on ägedad värvid:)

18. veebruar 2008, kell 01:04  
Blogger Rein Batuut ütles ...

tehisvalgus on jah selline "äge", aga pigem pildistaksin loomulikus valguses:P

18. veebruar 2008, kell 16:13  
Anonymous Anonüümne ütles ...

ma saan muidugi aru, et see partei-asi oli rohkem nagu uitmõte. sellesarnaseid parteisid on eri aegadel ja eri kohtades teha ka proovitud, kuid kõik on läbi kukkunud, kuna on puudunud edasiviiv element ja maailmavaade, mis iga paretei tegevuse alus.
aga pilt on ilus!

18. veebruar 2008, kell 19:41  
Blogger Silver Gutmann ütles ...

Nonoh, kas see tehisvalguse teema oli oli mingi vihje või, ah! Tahad kakelda jah? :P Ei, loomulikult on päris valgus meelepärasem ja võimsam ja parem, kuid ega sellepärast tehisvalguses ägedad pildid tegemata saa jääda..
Selline võrdlus kargas pähe - kui parasjagu GMO-vaba toitu pole kuskilt paar nädalat võtta, siis ega selle pärast söömata pea olema... Iseasi on muidugi see viga, mille mina tegin - unustasin õigel ajal öelda, millega tegu :-( Vähemalt sain hea õppetunni.. Nojah aga see minu pildi teema ei puutu üldse siia tegelt... Mulle see pilt siin meeldib selle valgusega ja mul on hea meel, et selle ära tegid:) a kui seda erakonda tegema hakkad, siis kahtlen küll sügavalt selle erakonna meelepärasuses:P

19. veebruar 2008, kell 10:47  
Blogger Rein Batuut ütles ...

su loojangupilt ei tulnud mul mõttessegi, kui mainisin tehisvalgust. mõtlesin lihtsalt seda, et tehisvalgusega on võimalik efektseid pilte iga ilmaga saada. mis erakonda puutub, siis eesmärgiks on kõigepealt sketš teha, eks siis näis, mis elu edasi toob:)

19. veebruar 2008, kell 12:49  
Blogger Silver Gutmann ütles ...

eks ma niisama lõõpisin ka:p kuule, täna möödusin bio geo laboritest, mis asuvad selle opera pizza juures, kas seal on su labor või peahoones? Küsin kuna mul täditütar teeb selles Opera vastas asuvas laboris doktorit...

19. veebruar 2008, kell 14:46  
Blogger Silver Gutmann ütles ...

bio-geo peahoones siis.. (teen sulle kommide arvukust siin:p)

19. veebruar 2008, kell 14:47  
Blogger Rein Batuut ütles ...

kle jah varsti ületab remo taseme:D
mul ikka LOTE (endine biogeo) peahoones jah. olen isegi mõtelnud, mida seal opera vastas laborites tehakse...

19. veebruar 2008, kell 18:43  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Kui lugupeetavad lubavad ilmutada äärmist kahetsusväärset ignorantsust , siis ma küsiksin vana tartlase uudishimust, et mis koht on Opera?

19. veebruar 2008, kell 20:45  
Blogger Rein Batuut ütles ...

opera on üks päris hea pizzakoht vanemuise tänaval raamatukogu lähedal:)

19. veebruar 2008, kell 22:11  
Anonymous Anonüümne ütles ...

aa, viskab nüüd ette küll selle koha, ennevanasti oli samas majas kas näitusesaal või lasteaed, vist.

20. veebruar 2008, kell 17:07  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht