reede, 23. november 2007




Pildil on Rein Batuut ja Ulila soo. Sellest kohast 60 meetri kaugusel on hektarite viisi kõledaid lagedaks aetud turbavälju. Selles mõttes annab tuumaenergiale ikkagi silmad ette.

5 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Ulilas oli kunagi miski vinge suveaed, kus pidusid korraldati, ja kuhu Tartu rahvas massiliselt tantsima läks. Fixil oli selle kohta isegi laul . Ise pole kunagi kohal käinud.

23. november 2007, kell 22:03  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Ühes kohas keset pärapõrgut leidsime küll mahajäetud hoonetekompleksi, kus meilgi idee pidu korraldada tuli. Maja kõrval oli ka mahajäetud raudtee, vaateplatvorm, 3 tühja vagunit ja külili lükatud suur buss, nii et võibolla see viimane pidu läks neil pisut üle käte:D

24. november 2007, kell 02:19  
Blogger Jorven ütles ...

"Rein Batuut ütles...

Ühes kohas keset pärapõrgut leidsime küll mahajäetud hoonetekompleksi, kus meilgi idee pidu korraldada tuli. Maja kõrval oli ka mahajäetud raudtee, vaateplatvorm, 3 tühja vagunit ja külili lükatud suur buss, nii et võibolla see viimane pidu läks neil pisut üle käte:D"

Kas pilti on pakkuda?

17. märts 2010, kell 16:45  
Blogger Rein Batuut ütles ...

Kuna mul oli kaasas ainult 300 mm objektiiv (d'oh!), siis on mul pilt ainult külililükatud bussi esiotsast. aga hea mõte, peaks sinna tagasi minema!

17. märts 2010, kell 17:06  
Blogger Rein Batuut ütles ...

hmm, mul ei saanud ainult 300mm kaasas olla, kui ma seal sellise pildi tegin...
ilmselt oli asi selles, et ma ei viitsinud objektiivi ja adapterit ümber vahetada (veits feil minu poolt)

17. märts 2010, kell 17:14  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht