esmaspäev, 28. september 2009



Panen avalikku müüki enda väljapakutud tootenime "Prosta". Miks? Sest: 1) see on russitsism, mis tähendab "lihtsat", olles nõnda maalähedane (lihtne inimene ei osta mingit "Pealinna saia", see taandaks ta kadakasakslaseks (kadakatallinlaseks?!)); 2) viitab nõuka-ajale, mil kõik oli odav (ja midagi polnud saada), kuid kuna kõik saavad nagunii aru, et praegu on kõike liigagi palju, siis konnotatsioonina töötab vaid odavus; kolmas ja põhilisim põhjus: seal on sees sõna "osta!"
Kogu postituse inspiratsiooni saingi röstsaia "Tosta" reklaamist, mis iseenesest justkui viitab "toast'imisele", kuid kui all on veel rasvases kirjas "OSTA TOSTA!" (kuidas oleks OSTA PROSTA TOSTA?), siis see selgitab kõik. Roosta omavalitsus, tegudele!
Ideid sõnaga "tarbi!": kirikualtareid saaks müüa nimega "Altarbiseksuaalidele" või inglisepärane (nagu va Tostagi) "ALTARBICEPS". Ja massid lähevad lihtsalt pöördesse... sisetarbimine kasvab, eelarve läheb tasakaalu ja Euro saab lõpuks tulla.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht